ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЯК ОСНОВНИЙ СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ
Анотація
У дослідженні розглянуто педагогічні умови ефективного формування інструментальної та виконавської підготовки викладачів музичного мистецтва. Відповідні педагогічні умови розглядаються як сукупність специфічних засобів та спеціальних обставин, котрі сприяють ефективному формуванню інструментально-виконавської підготовки викладачів музичного мистецтва. Якісне формування інструментально-виконавської підготовки викладачів музичного мистецтва можливе за використання таких педагогічних умов, як: розвиток власної виконавської майстерності в ході активної самостійної роботи над виконавськими засобами та художнім образом виконуваного музичного твору; формування у майбутніх викладачів музичного мистецтва досвіду виконавської діяльності під час освітнього процесу та концертної діяльності у закладах вищої освіти; інтенсифікація інноваційних та традиційних підходів до інструментально-виконавської діяльності та практичного вдосконалення інтерпретаційних засобів виконавсько-творчої виразності у викладачів музичного мистецтва; забезпечення ефективної навчальної взаємодії з урахуванням особливостей кожного здобувача освіти, майбутнього викладача музичного мистецтва.
Посилання
Барсукова Н.С. (2015). Педагогічні умови формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва: автореф. … канд. пед. наук: 13.00.04. Мелітополь. 20.
Білецька М., Підварко Т. (2020). Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до концертно-виконавської діяльності. Молодь і ринок, 1 (180), 46–50.
Гаврілова Л., Псарьова Л. (2016). Інтерпретація музичного твору: теоретичні аспекти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 3, 97–106. http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_3_12.
Гаркуша Л.І. (2016). Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 1, 89–93.
Гур’янова Н.М., Зворська Н.А. (2011). Вдосконалення виконавської майстерності – найважливіший аспект формування музичного мислення майбутнього вчителя музики. Музично-театральне мистецтво, 2, 176–178.
Гусейнова Л.В. (2005). Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності: автореф. … канд. пед. наук: 13.00.02. Київ. 18. https://otherreferats.allbest.ru/pedagogics/00444444_0.htm\.
Заходякін О. (2014). Інструментально-виконавська діяльність як невід’ємна частина професійної підготовки педагога-музиканта. Нова педагогічна думка, 1, 149–151. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_48.
Мозгальова Н. (2010). Змістове наповнення поняття «інструментально-виконавська підготовка вчителя музики». Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова, 9, 39–43.
Падалка Г.М. (2010). Педагогіка мистецтва (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін). Київ: Освіта України, 274.
Щолокова О.П., Мозгальова Н.Г., Барановська І.Г. (2019). Інтерпретація музичних творів – методичний аспект. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського, 3, 151–158.