ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ» У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті розглянуто особливості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням для здобувачів спеціальності «Фізична терапія» у закладах вищої освіти в умовах сучасного суспільства.Зосереджується увага на використанні сучасних методик викладання, що сприяють ефективному засвоєнню здобувачами спеціалізованої англійської мови.Досліджено чинники, які впливають на рівень мотивації студентів до опанування англійської мови.Розглянуто методи викладання англійської мови для здобувачів спеціальності «Фізична терапія» та особливості оцінювання їхніх знань.Визначено ключові аспекти розвитку навичок монологічного та діалогічного мовлення у студентів.Вироблення таких навичок у студентів можливе за умови дотримання певних принципів. Принцип доступності передбачає, що навчальний матеріал має бути зрозумілим для студентів. Принцип інтеграції англійської мови з професійними дисциплінами забезпечує зв’язок між мовною підготовкою та спеціалізованими професійними знаннями.Доведено, що курс професійної англійської мови є комплексною дисципліною, яка об'єднує вивчення орфографії, граматики, лексики та пунктуації.Особлива увага приділена актуальним викликам у навчанні та засвоєнні фахової англійської мови студентами вищих закладів освіти.Виділено шляхи покращення та розвитку навчання англійської мови професійного спрямування.З’ясовано, що якісна підготовка фахівців має багатоаспектний характер, а викладання англійської мови за професійним спрямуванням розвиває не лише мовні, а й професійні компетенції, що є основою для успішної кар'єри.Підкреслено, що вивчення англійської мови за професійним спрямуванням є ключем до підвищення кваліфікації та конкурентоспроможності на міжнародній арені.Відзначено, що вдосконалення викладання фахової англійської мови у закладах вищої освіти є важливим завданням державної політики, що сприяє побудові ефективної системи освіти відповідно до сучасних світових стандартів. Опанування фахової англійської мови є пріоритетним напрямком навчальної діяльності. Це дозволяє підвищити рівень володіння як розмовною, так і професійною англійською.
Посилання
2. Брезицька Н. Робоча програма навчальної дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням». Чернівці, 30 с.
3. Гришкова Р. О. Методика навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів нефілологічних спеціальностей: [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Р. О. Гришкова. Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2015. 220 с.
4. Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання. Медична освіта. 2018. № 4. С. 52–54.
5. Кушнір В. Особливості навчання фахового англомовного монологічного та діалогічного говоріння студентів-медиків. Педагогіка. 2022. № 48. С. 154–158
6. Савка І. В. Особливості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням для майбутніх фахівців у галузі права. Теорія і методика професійної освіти. 2020. № 21. С. 101–104.
7. Що не так з іноземними мовами в школах. URL: https://osvitoria.media/experience/shho-ne-tak-z-inozemnymy- movamy-u-shkolah/