ДОСЛІДЖЕННЯ ЯПОНСЬКОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ KAIZEN ЯК ЧАСТИНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА»
Анотація
У даній статті проведено глибоке дослідження системи управління якістю Kaizen в контексті японських компаній, розглядаючи її як ключову складову маркетингової стратегії. Аналіз впливу цієї системи на прикладі ПРАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА" відкриває широкий спектр можливостей для покращення якості продукції та конкурентоспроможності компаній. У контексті розгляду досліджено інший приклад успішного впровадження Kaizen - Anadolu Isuzu Automotive Industry and Trade Inc з Туреччини. Їх досвід став об'єктом аналізу, дозволяючи виявити ключові аспекти, які сприяли успіху компанії за допомогою системи Kaizen. Стаття також детально розглядає принципи та методи реалізації системи Kaizen у "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА", підкреслюючи її позитивний вплив на покращення виробничих процесів та підвищення задоволеності клієнтів. Наукові дані в статті доповнюються результатами досліджень провідних консалтингових груп, таких як Kaizen Institute Consulting Group, BCG і McKinsey, що надає читачеві широкий огляд впровадження системи Kaizen у світовій практиці. Аналіз цих даних в контексті світової практики дозволяє підкреслити широкий вплив впровадження системи Kaizen на підприємства різних країн та галузей. Здійснюється огляд та оцінка впливу Kaizen на оптимізацію виробничих процесів, підвищення задоволеності клієнтів та зміцнення позицій на ринку. Дослідження спрямоване на виявлення позитивного впливу впровадження системи Kaizen на стратегічне планування та результативність маркетингових ініціатив компанії "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА". Завершальна частина статті фокусується на важливості впровадження системи Kaizen як частини стратегії маркетингу для підприємства "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА". Дослідження визначає позитивний вплив Kaizen на стратегічне планування та результативність маркетингових ініціатив. Ці результати стають важливим внеском у стратегічне планування та ефективність маркетингових ініціатив компанії, що може слугувати прикладом для інших підприємств, які мають амбіції досягти конкурентних переваг через вдосконалення якості та оптимальне використання маркетингових ресурсів.
Посилання
Boston Consulting Group. URL: https://www.bcg.com (дата звернення: 09.11.2023).
Imai M. Kaizen The Key to Japan's Competitive Success. New York : McGraw-Hill Education, 1986.
Isuzu Motors Limited. URL: https://www.isuzu.co.jp/world/ (дата звернення: 08.10.2023).
Isuzu Атаман Україна. URL: https://isuzu.com.ua/about (дата звернення: 15.10.2023).
Kaizen Institute Consulting Group. URL: https://kaizen.com (дата звернення: 09.11.2023).
Kumar R. Kaizen a Tool for Continuous Quality Improvement in Indian Manufacturing Organization. International Journal of Mathematical, Engineering and Management Sciences. 2019. № 4(2). Р. 452–459. DOI: https://doi.org/10.33889/IJMEMS.2019.4.2-037 (дата звернення: 05.10.2023).
Kumar R. Kaizen a Tool for Continuous Quality Improvement in Indian Manufacturing Kaizen a Tool for Continuous Quality Improvement in Indian Manufacturing Organization. 2021. DOI: https://doi.org/10.33889/IJMEMS.2019.4.2-037 (дата звернення: 10.10.2023)
McKinsey & Company Ukraine. URL: https://www.mckinsey.com/ua/overview (дата звернення: 09.11.2023).
Meльник О., Казимірчик Н. Застосування концепції кайзен на підприємствах харчової промисловості. Наукові праці НУХТ. 2020. Том 26. № 1. С. 58–62.
Бондар-Підгурська О.В. Науково-методологічні засади сталого інноваційного соціально орієнтованого розвитку економіки: монографія. Полтава : РВВ ПУЕТ, 2016. 531 с.
Гладкова А.О. Стратегії ХХІ століття. Нові альтернативи стратегічного аналізу в умовахглобальної конкуренції. European journal of economics and management. Praha. 2019. Volume 5. Issue 1. 372 p. P. 16–25. URL: https://eujem.cz/wpcontent/uploads/2019/eujem_2019_5_1/04.pdf (дата звернення: 14.10.2023).
Глущенко Л., Пілявоз Т. & Коваль Н. Управління персоналом у сучасній структурі управління підприємством. Економіка та суспільство. 2022. № (35). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-35-41 (дата звернення: 14.10.2023)
Громцева О.В., Стрюков В.В. Перспективи застосування методики «Кайдзен» під час змін у медичній галузі України. Економіка, управління та адміністрування. 2020. № 1(91). С. 66–74.
Лазоренко Т.В., Тимощук С.П. Kaizen: японська стратегія для успішного розвитку українського підприємництва. Молодий вчений. 2018. № 12 (64). С. 283–287.
Boston Consulting Group. Available at: https://www.bcg.com (accessed November 9, 2023).
Imai M. (1986) Kaizen The Key to Japan's Competitive Success. New York: McGraw-Hill Education.
Isuzu Motors Limited. Available at: https://www.isuzu.co.jp/world/ (accessed October 8, 2023).
Isuzu Ataman Ukraine. Available at: https://isuzu.com.ua/about (accessed October 15, 2023).
Kaizen Institute Consulting Group. Available at: https://kaizen.com (accessed Nivember 9, 2023).
Kumar R. (2019) Kaizen a Tool for Continuous Quality Improvement in Indian Manufacturing Organization. International Journal of Mathematical, Engineering and Management Sciences, no. 4(2), pp. 452–459. DOI: https://doi.org/10.33889/IJMEMS.2019.4.2-037 (accessed October 5, 2023).
Kumar R. (2021) Kaizen a Tool for Continuous Quality Improvement in Indian Manufacturing Kaizen a Tool for Continuous Quality Improvement in Indian Manufacturing Organization. DOI: https://doi.org/10.33889/IJMEMS.2019.4.2-037 (accessed October 10, 2023).
McKinsey & Company Ukraine. Available at: https://www.mckinsey.com/ua/overview (accessed Nivember 9, 2023).
Melnyk O., Kazimirochik N. (2020) Application of the Kaizen Concept in the Food Industry Enterprises. Scientific Works of NUFT, vol. 26, no. 1, pp. 58–62.
Bondar-Pidhurska O. V. (2016) Scientific and Methodological Foundations of Sustainable Innovative Socially Oriented Economic Development: monograph. Poltava: RVV PUET.
Hladkova A. O. (2019) Strategies of the 21st Century. New Alternatives for Strategic Analysis in Global Competition Conditions. European Journal of Economics and Management. Prague, vol. 5, issue 1, 372 p., pp. 16–25. Available at: https://eujem.cz/wpcontent/uploads/2019/eujem_2019_5_1/04.pdf (accessed October 14, 2023).
Hlushchenko L., Pilyavoz T. & Koval N. (2022) Personnel Management in the Modern Enterprise Management Structure. Economics and Society, no. 35. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-35-41 (accessed October 14, 2023).
Hromtseva O. V., Stryukov V. V. (2020) Prospects of Applying the "Kaizen" Methodology during Changes in the Medical Industry of Ukraine. Economics, Management, and Administration, no. 1(91), pp. 66–74.
Lazorenko T. V., Tymoshchuk S. P. (2018) Kaizen: Japanese Strategy for Successful Development of Ukrainian Entrepreneurship. Young Scientist, no. 12 (64), pp. 283–287.