РОЗРОБЛЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ ДЛЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА У ПЕРІОД АКТИВНОЇ ФАЗИ ВІЙНИ
Анотація
Військові конфлікти, епідемії та природні лиха зумовлюють зменшення темпів росту усіх економічних показників ефективності державних фінансів, що в свою чергу стає тригером до скорочення рентабельності приватного сектору економіки. Малі та середні підприємства особливо гостро реагують на соціально-економічні та військово-демографічні кризи державного чи світового масштабу. Актуальність теми полягає у вивченні можливості уникнення банкрутства чи тимчасових труднощів ведення підприємницької діяльності, через реалізацію інвестиційних фінансових проектів. Зважаючи на складні соціально-демографічні та економіко-політичні умови сьогодення, актуальність пошуку шляхів оптимізації функціонування приватного сектору економіки, стає все більшою. А, широкомасштабне, довготривале інвестування в розвиток маркетингової компанії малого підприємства сприятиме збільшенню ефективності його діяльності та підвищенню обсягу показників платоспроможності, ділової активності, фондовіддачі та фінансової стійкості. Наукова новизна дослідження полягає в уточненні поняття «інвестиційний проект», та формуванні організаційно-економічного механізму введення в реалізацію інвестиційних маркетингових проектів. Практичне значення одержаних результатів полягає у перспективі застосування для подальших теоретичних та практичних досліджень можливостей реалізації малими та середніми підприємствами інвестиційних маркетингових проектів, з метою оптимізації економічних показників ефективності господарської діяльності, популяризації бренду підприємства, чи пошуку нових ринків збуту готової продукції та послуг. Предметом дослідження є вивчення особливостей впливу військових дій та інших кризових явищ економіки на функціонування приватного підприємництва в Україні. Методи дослідження: процесі написання статті авторами використовувались методи комплексного аналізу інформації, індукції, дедукції, прогнозування та порівняння даних теоретичної і аналітичної інформації.
Посилання
Данілов О.Д., Івашина Г.М., Чумаченко О.Г. Інвестування: навчальний посібник. Київ, 2011. 364 с.
Віленський П.Л., Лівшиц В.Н., Смоляк С.А. Оцінка ефективності інвестиційних проектів : навч. посіб. 2-ге вид. Київ : УФІМБ, 2002. 888 с.
Закон України: «Про інвестиційну діяльність» № 5610 – ХІІ : від 18. 09.1991р. (зі змінами та доповненнями). URL: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1560-12/
Бойко Р.В. Везденецька О. С. Рекламна стратегія як основа рекламної компанії на прикладі великих підприємств України. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_6_4/061-064.pdf
Історія управління проектами. Проектна практика. URL: https://pmpractice.ru/knowledgebase/managment/history/
Danilov O. D., Ivashyna Gh. M., Chumachenko O. Gh. (2021) Investuvannja: navchaljnyj posibnyk [Investing: A study guide]. pp. 364 (in Ukrainian)
Vilensjkyj, Livshyc, Smoljak (2002) Ocinka efektyvnosti investycijnykh proektiv : navch. posib. [ Evaluation of the effectiveness of investment projects: training. manual].Kyiv: UFIMB, pp. 888 (in Ukrainian)
Zakon Ukrajiny: «Pro investycijnu dijaljnistj» vid 18. 09.1991r. (zi zminamy ta dopovnennjamy). [Law of Ukraine: "On Investment Activities" dated September 18, 1991. (with changes and additions)] Available at: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1560-12
Bojko R. V. Vezdenecjka O. S. Reklamna strateghija jak osnova reklamnoji kompaniji na prykladi velykykh pidpryjemstv Ukrajiny [Advertising strategy as the basis of an advertising company based on the example of large enterprises of Ukraine] Available at: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_6_4/061-064.pdf
Istorija upravlinnja proektamy. Proektna praktyka. [History of project management. Project practice.] Available at: https://pmpractice.ru/knowledgebase/managment/history/