Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Via Economica
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Редакційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Порядок рецензування
Розгляд інформації та звернень
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 8 (2025): Via Economica
№ 8 (2025): Via Economica
Опубліковано:
2025-03-28
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДПРИЄМСТВА
Ольга Варченко, Оксана Драган, Вікторія Зубченко
7-12
PDF (English)
РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ
Сергій Гарбар
13-17
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ТРАНСПОРТІ ТА ЛОГІСТИЦІ: НАПРЯМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Ольга Гірна, Роман Іваницький
18-24
PDF
КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЇ
Олексій Заваденко
25-28
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЇ МЕТОДОЛОГІЇ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Наталія Зачосова, Дар’я Бичкова
29-35
PDF
МЕХАНІЗМ ВУГЛЕЦЕВОГО КОРИГУВАННЯ ІМПОРТУ (СВАМ) ЯК ЧИННИК ПОГЛИБЛЕННЯ АСИМЕТРИЧНОСТІ В ТОРГІВЛІ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄС
Євген Іванов
36-45
PDF
АВТОМАТИЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ: ІНСТРУМЕНТИ, ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
Оксана Конарівська, Тетяна Панюк
46-51
PDF
РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГУ У СТРАТЕГІЧНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ: МЕТОДОЛОГІЯ, ПІДХОДИ ТА ВИКЛИКИ
Ольга Коротун, Людмила Веретін
52-58
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Тетяна Коханевич
59-63
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОГО ФРАНЧАЙЗИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Наталія Краус, Катерина Краус, Юлія Радзіховська
64-70
PDF (English)
МЕТОДОЛОГІЯ МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Ольга Михайлик, Антон Хоменко
71-77
PDF
ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Юрій Монтика
78-84
PDF
ОЦІНКА ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ: ПРИКЛАД АВТОСЕРВІСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Галина Партин, Вікторія Косик
85-92
PDF
СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Святослав Петровський
93-99
PDF
НЕОБХІДНІСТЬ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ УКРАЇНИ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ВІДРОДЖЕННЯ
Владислав Приймак
100-105
PDF
ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА ФІНАНСОВУ СТРАТЕГІЮ ПІДПРИЄМСТВ
М.В. Пшенична, М.Д. Крупська
106-111
PDF
ПАРТИСИПАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ ВІТЧИЗНЯНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Ольга Савченко, Олена Поліщук, Олена Сяська
112-117
PDF
КАДРОВА РЕФОРМА ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ДОХОДІВ: ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА СВІТОВИЙ ДОСВІД
Інеса Шепель
118-125
PDF
ВИКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОГО ПРАВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
Тетяна Штерма, Яна Гончарук, Андрій Урбанович, Володимир Лещук
126-134
PDF
ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Анна Ракитська
135-141
PDF
Мова
English
Українська