Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Via Economica
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Редакційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Порядок рецензування
Розгляд інформації та звернень
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2024): Via Economica
№ 4 (2024): Via Economica
Опубліковано:
2024-04-30
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЗЕЛЕНИХ ОБЛІГАЦІЙ ЯК ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ КАПІТАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В СТАЛИЙ РОЗВИТОК
Яніна Белінська, Ірина Чуницька
7-11
PDF
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ
Сергій Бенчук, Надія Машта, Інна Дейнега
12-18
PDF
ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Володимир Бодаковський
19-27
PDF
РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ
Ольга Бойко, Валентина Морохова
28-34
PDF
РОЗРОБЛЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ ДЛЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА У ПЕРІОД АКТИВНОЇ ФАЗИ ВІЙНИ
Ліля Бублик, Олександр Антонюк
35-40
PDF
АДАПТАЦІЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ ДО ВИКЛИКІВ СЕРЕДОВИЩА ГОСПОДАРЮВАННЯ
Дмитро Будзін, Олександр Дейнега
41-46
PDF
СЕКʼЮРИТИЗАЦІЯ: СУТНІСТЬ, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ
Валентин Бур’янов, Ганна Куліш, Вікторія Круш
47-56
PDF
ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО АДАПТАЦІЇ В УКРАЇНІ
Інеса Вдовіна, Алла Славкова
57-63
PDF
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ МІЖНАРОДНИХ ІНВЕСТИЦІЙ: СУБʼЄКТИВНІ ТА ОБʼЄКТИВНІ ВИМІРИ З ПОЗИЦІЙ ІНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ
Роман Гуменюк
64-71
PDF
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ АГРОПРОМИСЛОВИХ ЛАНЦЮГІВ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ У КРАЇНАХ З РИНКОВОЮ ТА ПЕРЕХІДНОЮ ЕКОНОМІКОЮ
Тетяна Гуцул, Наталія Суліма, Андрій Романов
72-77
PDF
МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
Ірина Єрко
78-86
PDF
НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕНЬ У СФЕРІ ОМНІКАНАЛЬНОСТІ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ: БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ ОГЛЯД
Ірина Жалінська
87-95
PDF (English)
ГРАНТИ УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ СТАРТАПІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ
Мар’яна Кобеля-Звір
96-101
PDF
АУТСОРСИНГ ТА АУТСТАФІНГ: ВИБІР ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ В СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ
Мар’яна Когут, Руслана Содома, Павліна Дубинецька
102-108
PDF
АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ДОВОЄННОГО ВПЛИВУ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД НА ПРИКЛАДІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сергій Крамський, Ольга Євдокімова, Олександр Дарушин, Олег Захарченко
109-118
PDF
ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ В УПРАВЛІННІ ЕНЕРГЕТИЧНИМИ РЕСУРСАМИ СУДЕН
Інна Лапкіна, Вікторія Главатських
119-124
PDF
ПОБУДОВА СТРАТЕГІЇ ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Мар’яна Мальчик, Віталій Прокопець
125-132
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ВЕЛИКИХ ДАНИХ ТА АНАЛІТИКИ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ І ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ
Наталія Овандер, Ольга Катуніна, Ганна Дідур
133-139
PDF
ОЦІНКА ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ У Е-БІЗНЕСІ
Іов Пилипенко, Святослав Князь, Роман Русин-Гриник
140-145
PDF
ЕКОЛОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК БАЗОВИЙ ПРИНЦИП ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Сергій Пиртко, Михайло Пиртко
146-153
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ОБЛІКОВІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКІВ В ІНТЕРНЕТ ТОРГІВЛІ
Ольга Пляшко, Сергій Хомич
154-159
PDF
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД У ДОСЛІДЖЕННІ КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ
Сергій Прокопенко
160-164
PDF
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМ У ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
Андрій Прощенко
165-170
PDF
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ УКРАЇНИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Ольга Савченко, Олександр Дем’янюк
171-176
PDF
АДАПТАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА ДО НОВОГО ЗАКОНОДАВЧОГО СЕРЕДОВИЩА
Наталія Свічкар, Тетяна Загорельська, Андрій Кобиляков
177-185
PDF
ДЕФІНІЦІЯ «СОЦІАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ»: ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНІСТЬ
Аліна Стожок
186-192
PDF
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ
Андрій Фігун, Ярослав Петрівський, Тетяна Коханевич
193-199
PDF
АУДИТ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Олена Цятковська, Євгенія Чемодурова
200-206
PDF
ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ
Ірина Юхименко-Назарук, Олег Санжаревський, Тарас Олексієвець, Іван Матвіїв, Володимир Шитов
207-211
PDF
РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ СУБ’ЄКТІВ Є-БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ ТА СУСПІЛЬСТВА
Ірина Надточій, Ірина Крамаренко, Наталія Гришина
212-218
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КАДРІВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ
Валентина Храпкіна, Лариса Райчева
219-224
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ АГРАРНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ ЯК ЧИННИК ПРИСКОРЕНОГО СКОРОЧЕННЯ КАДРОВОГО ДЕФІЦИТУ
Вячеслав Седов
225-231
PDF
ПРОГРАМНИЙ ПІДХІД ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ФІНАНСУВАННЯ МЕДИЦИНИ В УКРАЇНІ
Ігор Шишка
232-240
PDF
Мова
English
Українська