ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ

Ключові слова: територіальний маркетинг, конверсія, споживачі, ціноутворення, геотаргетинг, мобільний додаток, аналітика

Анотація

Метою статті є дослідження впливу цифрових інструментів на територіальний маркетинг та розгляд їхнього використання для оптимізації стратегій та ціноутворення в цьому контексті. У статті розглянуто такі аспекти, як аналітика даних, геолокація, мобільні додатки та інші цифрові інструменти, що дозволяють підприємствам збирати, аналізувати та використовувати дані для покращення маркетингових стратегій та ціноутворення. Авторський внесок у вирішення досліджуваної наукової проблеми полягає у вивченні та аналізі впливу цифрових інструментів на територіальний маркетинг. Виявлено, що ці інструменти дозволяють підприємствам аналізувати ефективність маркетингових заходів, вимірювати конверсію та ROI, оптимізувати стратегії та ціноутворення, а також покращувати комунікацію з клієнтами. Вказано, що дослідження в цій галузі може спрямовуватися на розвиток нових технологій, вивчення впливу на споживачів та соціальні аспекти, а також на розробку нових стратегій для оптимізації маркетингових заходів. Цифрова інтеграція в територіальному маркетингу є важливою для оптимізації стратегій та ціноутворення в контексті територіального маркетингу. Це дозволяє підвищити ефективність маркетингових заходів, забезпечуючи більш точне спрямування рекламних зусиль на цільову аудиторію та зменшення витрат на рекламу. Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості підприємствам оптимізувати свої стратегії маркетингу та ціноутворення, а також покращувати комунікацію з клієнтами. Дослідження показали, що цифрова інтеграція в територіальному маркетингу дозволяє підприємствам залучати та утримувати клієнтів, а також забезпечувати більшу ефективність та результативність їхніх маркетингових заходів. Тож, цифрова інтеграція також дозволяє підвищити залученість аудиторії за допомогою різних цифрових каналів комунікації та підвищити точність та ефективність ціноутворення за рахунок аналізу даних про попит та пропозицію на ринку. В цілому, цифрова інтеграція в територіальному маркетингу дозволяє підвищити конкурентоспроможність компанії та забезпечити більшу кількість клієнтів.

Посилання

Богашко О.Л. Регіональний маркетинг в умовах розвитку цифрового простору. Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення: зб. тез доп. ІІІ Всеукраїн. наук. – практ. конф. студ., аспір. та молодих вчен. з міжнар. участю. Тернопіль: ТНЕУ, 2020. С. 40–43.

Буднікевич І.М., Гавриш І.І. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості. Регіональна економіка. 2016. № 3. С. 76–85.

Дюндін В. Д. Формування бренду територій як фактор соціально-економічного розвитку регіону. Економічний простір. 2015. № 93. С. 93–106.

Романова Л., Бережинський Д. Маркетинг як інструмент розвитку іміджу територіальних громад. Київський економічний науковий журнал. 2023. № 1. С. 69–75.

Смерічевський С.Ф., Сібрук В.Л. Стратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління України. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 26 (2). С. 55–59.

Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3347 (дата звернення: 19.02.2024).

Anholt S. Competitive identity. The new brand management for nations, cities and regions. Palgrave Macvillian, 2007. P. 30–53.

Bohashko O. L. (2020) Rehionalnyi marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovoho prostoru [Regional marketing in the conditions of the development of the digital space]. Rehionalnyi marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovoho prostoru. Konkurentospromozhnist vitchyznianykh pidpryiemstv-nadavachiv posluh hromadskoho transportu: aktualni problemy ta yevropeiskyi dosvid yikh vyrishennia: zb. tez dop. III Vseukrain. nauk. – prakt. konf. stud., aspir. ta molodykh vchen. z mizhnar. uchastiu. Ternopil: TNEU (in Ukrainian).

Budnikevych I. M., Havrysh I. I. (2016) Kontseptsiya terytorialʹnoho marketynhu yak osnova formuvannya ta pidvyshchennya pryvablyvosti [The concept of territorial marketing as a basis of formation and increase of attractiveness]. Rehionalna ekonomika – Regional economy, vol. 3, pp. 76–85.

Dundin V. D. (2015) Formuvannia brendu terytorii yak faktor sotsialno-ekonomichnoho rozvytku rehionu [Formation of the territory brand as a factor in the socio-economic development of the region]. Ekonomichnyi prostir – Economic space, vol. 93, рр. 93–106.

Romanova L., Berezhynskyi D. (2023) Marketynh yak instrument rozvytku imidzhu terytorialnykh hromad [Marketing as a tool for developing the image of territorial communities]. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal – Kyiv Economic Scientific Journal, vol. 1, рр. 69–75.

Smerichevsʹkyy S. F., Sibruk V. L. (2018) Stratehichni aspekty marketynhu terytoriy v umovakh detsentralizatsiyi upravlinnya Ukrayiny [Strategic aspects of marketing of territories in the conditions of decentralization of management of Ukraine]. Prychornomorski ekonomichni studii – Black Sea Econ omic Studies, vol. 26 (2), pp. 55–59.

Bondarenko V. M., Shershun K. O. Poniattia ta instrumenty terytorialnoho marketynhu v konteksti stratehichnoho rozvytku rehioniv [Concepts and tools of territorial marketing in the context of strategic development of regions]. Available at: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3347 (accessed February 21, 2024)

Anholt S. (2007) Competitive identity. The new brand management for nations, cities and regions. Palgrave Macvillian.

Переглядів статті: 46
Завантажень PDF: 36
Опубліковано
2024-03-29
Як цитувати
Юхименко-Назарук, І., Санжаревський, О., Олексієвець, Т., Матвіїв, І., & Шитов, В. (2024). ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, (4), 207-211. https://doi.org/10.32782/2786-8559/2024-4-29
Розділ
Статті