БРЕНД ЯК РЕЗУЛЬТАТ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В КОНТЕКСТІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ

Ключові слова: бренд, брендинг, соціальна місія, корпоративна соціальна відповідальність, імідж, бізнес, маркетингова інформація

Анотація

Сьогодні світ бізнесу зазнає значних трансформацій. Підприємства все більше усвідомлюють особистий вплив на суспільство та навколишнє середовище. Клієнти прагнуть підтримувати компанії, які поділяють їх цінності й беруть на себе соціальну відповідальність. У цьому контексті бренд перетворюється на потужний маркетинговий інструмент для досягнення бізнес-цілей та створення позитивних змін. Корпоративна соціальна відповідальність (КВС) – це не просто сучасний тренд, а й стратегічний підхід компаній, який впливає на їх репутацію. КСВ передбачає активну участь підприємств у вирішенні соціальних проблем, захисті навколишнього середовища та створенні сприятливих умов для розвитку кваліфікованих кадрів. Бренд, у свою чергу, виступає обличчям компанії, що формує уявлення споживачів про її цінності, якість продукції та ставлення до суспільства. Бренд, що асоціюється із соціальними ініціативами, не лише зміцнює свою репутацію, а й створює емоційний зв’язок зі споживачами, підвищуючи їх лояльність.

Посилання

Амосов О.Ю., Діденко Н.В., Лебєдєва К.Ю. Брендинг як основний інструмент маркетингу в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 12. С. 10–12.

Борщ В., Кліменко В. Управління брендом сучасної організації як чинник її конкурентоспроможності. Економіка. Фінанси. Право. №4/1. 2020. С. 10–13.

Бренд і брендинг: що це таке та яка користь для бізнесу. URL: https://drukarnia.com.ua/articles/brend-i-brending-sho-ce-take-ta-yaka-korist-dlya-biznesu-lrtir

Воронько-Невіднича Т.В., Помаз О.М., Васильєва Ю.А., Коваленко Г.О. Аспекти корпоративної соціальної відповідальності підприємства, що сприяють формуванню його іміджу. Modern Economics. 2020. № 24. С. 45–49.

Зеленюк-Джунь Л. Соціально відповідальне ведення бізнесу – складова сталого розвитку. Соціально відповідальне ведення бізнесу : зб. матеріалів за результатами Всеукраїнського конкурсу наукових робіт. Київ : б/в. 2022. С. 77–85.

Пшенична О. Корпоративна соціальна відповідальність підприємств як основа інноваційного розвитку сучасної економіки. Соціально відповідальне ведення бізнесу : зб. матеріалів за результатами Всеукраїнського конкурсу наукових робіт. Київ : б/в. 2022. С. 86–94.

П’янкова О.В. Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація. Аспекти соціально-економічного розвитку транзитивної економіки : кол. моногр. Умань, 2012. Ч. 2. С. 204–214.

Соціальна відповідальність українського бізнесу: стан та актуальні акценти розвитку. URL: https://www.researchgate.net/publication/379361841_socialna_vidpovidalnist_ukrainskogo_biznesu_stan_ta_aktualni_akcenti_rozvitku

Файвішенко Д.С. Сучасні тенденції візуалізації бренду. I Всеукр. наук.-практ. конф: Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2018. С. 43–44.

Харчук О.А. Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку. Економіка. 2010. № 13. С. 414–420.

Amosov O. Yu., Didenko N. V., Lebiedieva K. Yu. (2015) Brendynh yak osnovnyi instrument marketynhu v Ukraini [Branding as the main marketing tool in Ukraine]. Investments: practice and experience, no. 12, pp. 10–12.

Borshch V., Klimenko V. (2020) Upravlinnia brendom suchasnoi orhanizatsii yak chynnyk yii konkurentospromozhnosti [Brand management of a modern organization as a factor of its competitiveness]. Economics. Finance. Right, no. 4/1, pp. 10–13.

Drukarnia (2024) Brend i brendynh: shcho tse take ta yaka koryst dlia biznesu [Brand and Branding: what it is and what are the business benefits]. Available at: https://drukarnia.com.ua/articles/brend-i-brending-sho-ce-take-ta-yaka-korist-dlya-biznesu-lrtir

Voronko-Nevidnycha T. V., Pomaz O. M., Vasylieva Yu. A., Kovalenko H. O. (2020) Aspekty korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti pidpryiemstva, shcho spryiaiut formuvanniu yoho imidzhu [Aspects of corporate social responsibility of the enterprise that contribute to the formation of its image]. Modern Economics, no. 24, pp. 45–49.

Zeleniuk-Dzhun L. (2022) Sotsialno vidpovidalne vedennia biznesu – skladova staloho rozvytku [Socially responsible business is a component of sustainable development]. Collection of materials based on the results of the All-Ukrainian competition of scientific papers, pp. 77–85.

Pshenychna O. (2022) Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist pidpryiemstv yak osnova innovatsiinoho rozvytku suchasnoi ekonomiky [Corporate social responsibility of enterprises as the basis for innovative development of the modern economy]. Collection of materials based on the results of the All-Ukrainian competition of scientific papers, pp. 86–94.

Piankova O. V. (2012) Brendy ta torhovi marky: sutnist poniat, funktsii, klasyfikatsiia [Brands and Trademarks: essence of concepts, functions, classification]. Aspects of socio-economic development of the transitive economy: collective monograph, no. 2, pp. 204–214.

ResearchGate (2023) Sotsialna vidpovidalnist ukrainskoho biznesu: stan ta aktualni aktsenty rozvytku [Social responsibility of Ukrainian business: state and current emphasis of development]. Available at: https://www.researchgate.net/publication/379361841_socialna_vidpovidalnist_ukrainskogo_biznesu_stan_ta_aktualni_akcenti_rozvitku

Faivishenko D. S. (2018) Suchasni tendentsii vizualizatsii brendu [Current brand visualization trends]. Brand management: marketing technologies: The first all-Ukrainian scientific and practical conference, pp. 43–44.

Kharchuk O. A. (2010) Sutnist brendu yak ekonomichnoho poniattia: vynyknennia, stanovlennia ta suchasni tendentsii rozvytku [The essence of the brand as an economic concept: emergence, formation and modern development trends]. Economics, no. 13, pp. 414–420.

Переглядів статті: 30
Завантажень PDF: 32
Опубліковано
2024-11-04
Як цитувати
Панюк, Т., & Паламарчук, О. (2024). БРЕНД ЯК РЕЗУЛЬТАТ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В КОНТЕКСТІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Via Economica, (6), 59-64. https://doi.org/10.32782/2786-8559/2024-6-9
Розділ
Статті