Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Via Economica
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Редакційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Порядок рецензування
Розгляд інформації та звернень
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 6 (2024): Via Economica
№ 6 (2024): Via Economica
Опубліковано:
2024-11-12
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
АНАЛІЗ СПОЖИВЧИХ ТЕНДЕНЦІЙ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ ПІД ЧАС СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГНОЗОВАНОЇ АНАЛІТИКИ
Дмитро Будзін, Оксана Конарівська
7-13
PDF
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ КАДРОВОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ
Богдан Вітик
14-18
PDF
РОЗРОБЛЕННЯ ІНДЕКСУ ГОТОВНОСТІ ДО ІНДУСТРІЇ 5.0 ДЛЯ КРАЇН
Сергій Войтко, Валерія Троцко
19-24
PDF
ОСОБЛИВОСТІ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА РОЛІ КЕРІВНИКА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ
Олег Ільків
28-33
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФРАХТОВИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ СУДНОПЛАВНИХ КОМПАНІЙ НА ПРИКЛАДІ ОПЦІОНІВ
Сергій Крамський, Олег Захарченко, Ольга Євдокімова
34-42
PDF
СУЧАСНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНИХ ЕКОНОМІК ЯК ВІДГУК НА ГЛОБАЛІЗАЦІЮ СФЕРИ ФІНАНСІВ ТА КРЕДИТУ
Тетяна Кулініч
43-48
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЙ ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ЛІДЕРСТВА
Надія Максимчук
49-52
PDF
УПРАВЛІННЯ НАУКОВИМИ ПРОЄКТАМИ В ІНТЕГРОВАНИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЯХ НАУКОЄМНИХ ГАЛУЗЕЙ
Віталій Мєтьолкін
53-58
PDF
БРЕНД ЯК РЕЗУЛЬТАТ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В КОНТЕКСТІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ
Тетяна Панюк, Оксана Паламарчук
59-64
PDF
ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК КУЛЬТУРИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА: ІННОВАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА В ЗАКЛАДАХ КУЛЬТУРИ
Оксана Пелех, Богдан Юськів
65-74
PDF
РОЛЬ КОВЕНАНТІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАБІЛЬНОСТІ ФІНАНСОВИХ УГОД
Оксана Степаненко, Марина Грабовська
75-81
PDF
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА АГРОПІДПРИЄМНИЦТВА ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ
Марина Татар
82-90
PDF
СПЕЦИФІКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РІЗНИХ ВИДІВ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ ПРОМИСЛОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
Олександр Устьян
91-96
PDF
РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Людмила Шаталова
97-102
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ В РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ І ПРИЙНЯТТЯ КУПІВЕЛЬНИХ РІШЕНЬ
Микола Шевченко
103-108
PDF
ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ ТА МОНЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЄС: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Ірина Юхименко-Назарук, Тарас Олексієвець, Іван Матвіїв, Володимир Шитов
109-114
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, ГРОМАДСЬКИЙ ТА ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ
Василь Галій
115-122
PDF
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ОБʼЄКТИВНА НЕОБХІДНІСТЬ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Олександр Гайдай
123-127
PDF
Мова
English
Українська